شناسه خبر : 105612
چهارشنبه 24 آبان 1402 , 18:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار مشاوران وزاری استان سمنان از خانواده شهدا/تصاویر

فاش نیوز - دوازدهمین سفر استانی شورای مشاوران وزرای دستگاه های اجرایی کشور در امور ایثارگران به استان سمنان انجام شد.

درویشی مشاور در امور ایثارگران وزرات دادگستری، خوشقدم مشاور امور ایثارگران سازمان تعزیرات حکومتی، نجفی دهکردی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان و رئیس بنیادشهید سمنان در راستای ارج نهادن به خانواده محترم شهداء و جانبازان هشت سال دفاع مقدس با 3 خانواده شهید رمضانی، جانباز ترحمی و جانباز فاضلی دیدار کردند.

 در اجرای ماده ۷۴ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مبنی بر پایش دستگاه های اجرایی از حیث قوانین ایثارگری و ارایه گزارش عملکرد به بنیاد شهید و به تبع گزارش بنیاد شهید به مجلس و دفتر مقام معظم رهبری، هر یک از مشاوران وزرا به ارزیابی دستگاه متبوع خود پرداختند.

  در این راستا علیرضا درویشی طی جلسه ای با مدیرکل تعزیرات استان سمنان و رییس کل دادگستری استان به همراه دکتر رحیمی نسب دبیر شورای مشاوران وزرای بنیاد شهید و امور ایثارگران و دکتر خوش قدم، نسبت به بررسی موضوع و مرور قوانین پرداختند.

در این دیدار، نشست صمیمی با ایثارگران شاغل در تعزیرات استان نیز انجام شد و دغدغه ها و درخواست ها و پیشنهادات شنیده شد و هم اندیشی صورت گرفت.

از جمله اقدامات این سفر با همراهی دکتر نجفی مدیرکل تعزیرات استان سمنان، حضور در منزل جانباز پنجاه درصد مدیرکل سابق تعزیرات استان سمنان و دو تن از دیگر خانواده های معظم شهدا و جانبازان بود. در همین راستا ادای احترام به این خانواده های معظم نیز انجام شد.

علیرضا درویشی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi